Naši partnerji nas velikokrat vprašajo o izvoru imena Alba, če gre morda za povezavo s Škotsko, ki se v galščini imenuje Alba, ali pa s košarkarskim klubom?
S politiko kakovosti, ki je del poslovne politike, se vodstvo podjetja zavezuje, da bo dolgoročno sledilo viziji in dosegalo postavljene cilje v skladu s strateškimi usmeritvami. Pri tem bo uveljavljalo kulturo podjetja, ki temelji na kakovosti, zavezanosti k nenehnemu izboljševanju, obvladovanju tveganj, varovanju informacij, varovanju zaposlenih in okolja, vlaganju v zaposlene, zagotavljanju njihove zavzetosti in njihovega zadovoljstva preko načel usklajevanja poklicnega in zasebnega življenja.
Z dokumentiranim sistemom in z izvajanjem zahtev sistema kakovosti izpolnjujemo kriterije za standarde ISO 9001, ISO/IEC 17020 in ISO/IEC 17025.
Vodstvo podjetja se zavezuje, da bo:
spremljalo razvoj panoge doma in v tujini, se prilagajalo razmeram trga ter skušalo ostati konkurenčno,
zaposlenim omogočalo strokovni in osebnosti razvoj, jim nudilo socialno varnost,
z racionalnim in gospodarnim vodenjem ohranjalo plačilno sposobnost,
ohranjalo in dvigovalo ugled podjetja v javnosti,
s sprejetimi ukrepi in osebnimi zgledi sledilo sprejeti politiki kakovosti, jo uresničevalo na vseh nivojih organizacije ter preverjalo njeno primernost,
ohranjalo integriteto sistema vodenja, neodvisno od načrtovanja in izvajanja sprememb,
z dokumentacijo sistema kakovosti seznanilo vso osebje, vključeno v aktivnosti, ki jih pokrivajo našteti standardi,
zagotavljalo ustrezno komuniciranje in razpoložljivost informacij za zaposlene,
redno preverjalo učinkovitost ter delovanje uvedenega sistema kakovosti v praksi (izvedba notranje presoje) in tako nenehno izboljševalo sistem kakovosti ter uspešnost poslovanja podjetja,
zaposlene redno obveščalo in seznanjalo o pomenu izpolnjevanja zahtev kupcev, doseganju ciljev,
vzpodbujalo procesni pristop, izboljšave in proces ugotavljanja tveganj,
zagotavljalo potrebne vire (finančna sredstva, osebje in opremo) za izvajanje procesov,
motiviralo in nagrajevalo zaposlene ter tako vzpodbujalo zavest o pripadnosti k podjetju (voditeljstvo),
spodbujalo in motiviralo sodelavce za samostojno in odgovorno vodenje aktivnosti,
enkrat letno podalo oceno vodstva vključno z oceno zadovoljstva kupcev ter v primeru izraženega nezadovoljstva ukrepalo,
ohranjalo življenjsko okolje in zdravje zaposlenih.
Posredovanje podatkov
V kolikor posredovanje podatkov o merilu zahteva zakon, je laboratorij Alba d.o.o. dolžan posredovati zaupne podatke nadzornim inštitucijam v okviru pooblastil, ki jih tem inštitucijam daje zakonodaja.